Известие

Collapse
No announcement yet.

Обща тема за JTS - впечатления, препоръки и обмяна на опит.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Много интересна темичка се заформи и определено я следя с интерес
    Определено се заглеждам по фейслифтовите 156-ци и определено съм фен на бензина,но само и единствено многото негативни мнения ме спират да си взема JTS.
    В крайна смека от всичко изчетено в тази и в другите теми към които имаше препратки не разбрах няколко неща:
    1- Цялата серия от 2001(или там откогато почваше) до 2005г ли е дефектна или само определени бройки ( както подметна НЕО).
    2- в крайна сметка предотвратим ли е този масов проблем(дефект) освен с ползване на добро масло преди "раждането на мотора" или се чака да изтрещи и тогава.
    Чуха се неща за валове,софтуер и тн.
    3- в крайна сметка ако е читав даден екземпляр,пак ли не си върви за посочените конски сили ( както се спомена вече ,е няма много общо с 165к.с) ,че определено бих усетил ако нее така ,предвид че карам кола точно с такава мощност и съответно как се решава този проблем
    4-В крайна сметка колко пари излиза този ремонт на моторя за да стана "кукла" и да няма ядове,че ако се вземе на оферта такава кола с изтропал мотор да си напрай човек и да кара

    П.С. Абе кара ми се такава 156-ца,ама датърся ли екземпляр след от 2004-5 или са си бита карта всички. И по-точно ако колата е на 150-60 хил. км дали е прескочила този 'праг" на преебавка на мотора и може да се кара или е спорно
    Last edited by don_pepone; d.m.y г., 18:43.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Много интересна темичка се заформи и определено я следя с интерес
      Определено се заглеждам по фейслифтовите 156-ци и определено съм фен на бензина,но само и единствено многото негативни мнения ме спират да си взема JTS.
      В крайна смека от всичко изчетено в тази и в другите теми към които имаше препратки не разбрах няколко неща:
      1- Цялата серия от 2001(или там откогато почваше) до 2005г ли е дефектна или само определени бройки ( както подметна НЕО).
      2- в крайна сметка предотвратим ли е този масов проблем(дефект) освен с ползване на добро масло преди "раждането на мотора" или се чака да изтрещи и тогава.
      Чуха се неща за валове,софтуер и тн.
      3- в крайна сметка ако е читав даден екземпляр,пак ли не си върви за посочените конски сили ( както се спомена вече ,е няма много общо с 165к.с) ,че определено бих усетил ако нее така ,предвид че карам кола точно с такава мощност и съответно как се решава този проблем

      П.С. Абе кара ми се такава 156-ца,ама датърся ли екземпляр след от 2004-5 или са си бита карта всички. И по-точно ако колата е на 150-60 хил. км дали е прескочила този 'праг" на преебавка на мотора и може да се кара или е спорно
      Най- разумно систематизираните въпроси досега,дано да има кой да отговори,че аз още не съм решил.
      Тази която тествах изглеждаше и звучеше перфектно,но не вървеше като 165 коня категорично-затова се зачетох в темата.
      Alfa Romeo 155 1.7 TS-ex
      Alfa Romeo 155 1.9 TD-ex
      Alfa Romeo 155 1.8 MY 95 Sport-ex
      Alfa Romeo 156 2.0 JTS Ti

      Comment


      • #33
        Ето тук ви давам много интересен сайт. Сами може да видите много и най-различни коли, които са замерени на дино (като това на Проспийд) като се сравняват конете, които показват и тези, които трябва да са по книга...

        http://rri.se/popup/performancegraph...h&ChartsID=154

        В случая за 156 JTS :

        165к.с и 206нм по книжка ---> 142к.с и 177нм измерени...

        156 2.0 TS :

        155к.с и 187нм по книжка ---> 136к.с. и 172нм измерени...
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Благодаря за линка, отдавна търся нещо подобно. Интересно, карам 136 коня а плащам за 155... I love alfa...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Ето тук ви давам много интересен сайт. Сами може да видите много и най-различни коли, които са замерени на дино (като това на Проспийд) като се сравняват конете, които показват и тези, които трябва да са по книга...

            http://rri.se/popup/performancegraph...h&ChartsID=154

            В случая за 156 JTS :

            165к.с и 206нм по книжка ---> 142к.с и 177нм измерени...

            156 2.0 TS :

            155к.с и 187нм по книжка ---> 136к.с. и 172нм измерени...

            Относно диното и крайните резултати съм се чудил винаги дали разликата не идва от това,че производителя дава данни за мощността на мотора,а не на колелетата
            П.С. Един познат има БМВ Е36 М- 320коня (уж) със спортни валове Шрик,ала бала и на диното изкарало от 320 по книга,само 275-6 коня на гумите и оня му прималя
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 18:45.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              Към don_pepone

              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Много интересна темичка се заформи и определено я следя с интерес
              Определено се заглеждам по фейслифтовите 156-ци и определено съм фен на бензина,но само и единствено многото негативни мнения ме спират да си взема JTS.
              В крайна смека от всичко изчетено в тази и в другите теми към които имаше препратки не разбрах няколко неща:
              1- Цялата серия от 2001(или там откогато почваше) до 2005г ли е дефектна или само определени бройки ( както подметна НЕО).
              2- в крайна сметка предотвратим ли е този масов проблем(дефект) освен с ползване на добро масло преди "раждането на мотора" или се чака да изтрещи и тогава.
              Чуха се неща за валове,софтуер и тн.
              3- в крайна сметка ако е читав даден екземпляр,пак ли не си върви за посочените конски сили ( както се спомена вече ,е няма много общо с 165к.с) ,че определено бих усетил ако нее така ,предвид че карам кола точно с такава мощност и съответно как се решава този проблем
              4-В крайна сметка колко пари излиза този ремонт на моторя за да стана "кукла" и да няма ядове,че ако се вземе на оферта такава кола с изтропал мотор да си напрай човек и да кара

              П.С. Абе кара ми се такава 156-ца,ама датърся ли екземпляр след от 2004-5 или са си бита карта всички. И по-точно ако колата е на 150-60 хил. км дали е прескочила този 'праг" на преебавка на мотора и може да се кара или е спорно
              И аз съм фен на бензина
              по т.1 - не знам
              по т.2 - никога не бих си скапал мотора, че да му правя тогава осн ремонт. Просто се случи. Може би е от Голда, както по-горе предположи The cleaner. Не съм си виждал разпред-те валове, ама пичовете от сервиза в Ст. Загора, ако имаше нещо подозрително като износване, щяха да ми споделят. На главата ревизия още не е правена и гумички не съм сменял.
              по т. 3 - дали е 166к.с. не знам. Тая , т.е. миналата 2012 г. на Италфеста, преди да затворят пистата, се пусках с колата. Черна 156-ца ТС я надбягах 2 пъти, също и вишнева 146, сигурно е била ТИ АЙ-ка. Факт е, че Вальо от Пловдив с 1,9 ЖТД ми изкриви представите за "115" - коньовата му кола, а с Румен от В.Т-во се движихме успоредно, ама на старта той дръпна, пък аз въртях гуми. Чистача ме скъса с Пунтото много дължини. Затова си мисля, че моята е малко повече коне от 155ТС и се държи като такава. Допускам, че може да се чипне мотора, ама ефекта очаквам да е към 20 к.с. отгоре.
              по т.4 - моя ремонт отиде към 1000 лв., ама имаше от тях и за обслужването.
              P.S. Взех колата на 90400 по километраж, ама сега, като я чета, на одометъра излизат едни цифри отгоре- към 222к. Сега по километраж съм на 105 000. Допускам че автоджамбазите са й върнали километража с едно 117 000км. Засега дертове с разпред-те валове нямам.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Много интересна темичка се заформи и определено я следя с интерес
                Определено се заглеждам по фейслифтовите 156-ци и определено съм фен на бензина,но само и единствено многото негативни мнения ме спират да си взема JTS.
                В крайна смека от всичко изчетено в тази и в другите теми към които имаше препратки не разбрах няколко неща:
                1- Цялата серия от 2001(или там откогато почваше) до 2005г ли е дефектна или само определени бройки ( както подметна НЕО).
                2- в крайна сметка предотвратим ли е този масов проблем(дефект) освен с ползване на добро масло преди "раждането на мотора" или се чака да изтрещи и тогава.
                Чуха се неща за валове,софтуер и тн.
                3- в крайна сметка ако е читав даден екземпляр,пак ли не си върви за посочените конски сили ( както се спомена вече ,е няма много общо с 165к.с) ,че определено бих усетил ако нее така ,предвид че карам кола точно с такава мощност и съответно как се решава този проблем
                4-В крайна сметка колко пари излиза този ремонт на моторя за да стана "кукла" и да няма ядове,че ако се вземе на оферта такава кола с изтропал мотор да си напрай човек и да кара

                П.С. Абе кара ми се такава 156-ца,ама датърся ли екземпляр след от 2004-5 или са си бита карта всички. И по-точно ако колата е на 150-60 хил. км дали е прескочила този 'праг" на преебавка на мотора и може да се кара или е спорно
                Допълвам колегата :
                1/ Немам наблюдения, твърденията са във нашия форум.
                2/От Италия 1 колега написа че е имал такава но със собственник "Гуардия финанса" и на 200+ хил. км. не е имал проблем.
                Също и факта че ти каквото и сипеш е по важно тоя преди тебе какво е сипвал - факт е че с "хубаво " масло може да скапеш и тойота не само алфа, била тя и ЖТС
                Мойта е отваряна от ...глупост (моя)
                Взех я на 138 х. и я чипнах, после грумна 1 инжектор. Докато го хванат и врътнах 3000 км. и викам - отваряме.
                Кво да видя - 3 пукнати бутала от детонации, без да се отрази на блока. Айде нови бутала на кантара + сегменти и лагери и още там каквото се сменя ( не съм механик ) и сега е чукче . Ама седи 1.5 години пред блока (продавам я ама не е тука мястото ))).
                3/ Не съм се представял като колегата но имам наблюдения че ...върви пущината.
                Една Вектра 2.0 бенз. 2001/02, съм си правил гаргара от Луковит до Плевен - от 140 до 210 на ластици и на нерви. По Хемус с лекота съм и правил 215 скорост.
                AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                  И аз съм фен на бензина

                  по т.2 - Не съм си виждал разпред-те валове, ама пичовете от сервиза в Ст. Загора, ако имаше нещо подозрително като износване, щяха да ми споделят.
                  по т. 3 - дали е 166к.с. не знам. Тая , т.е. миналата 2012 г. на Италфеста, преди да затворят пистата, се пусках с колата. Черна 156-ца ТС я надбягах 2 пъти, също и вишнева 146, сигурно е била ТИ АЙ-ка. Факт е, че Вальо от Пловдив с 1,9 ЖТД ми изкриви представите за "115" - коньовата му кола, а с Румен от В.Т-во се движихме успоредно, ама на старта той дръпна, пък аз въртях гуми. Чистача ме скъса с Пунтото много дължини. Затова си мисля, че моята е малко повече коне от 155ТС и се държи като такава. Допускам, че може да се чипне мотора, ама ефекта очаквам да е към 20 к.с. отгоре.
                  Засега дертове с разпред-те валове нямам.
                  Проблема не е в това, че валовете са нещо изядени или визуално им има нещо, което може да се види като отвориш капака на клапаните В много чужди форуми, отдавна се е разбрало след консултации с Алфа Ромео, че има проблем в смукателния вал (нещо не е сметнат както трябва, ако не се лъжа). При което след нов "преразгледан" от алфа ромео смукателен вал и преправено ЕКУ (за да работи добре колата с новия вал), нещата си идват на място

                  Друг описан проблем е натрупване на маслени отлагания по смукателните портове, което води до тяхното стеснение и от там по-малко въздух в цилиндрите...

                  Направо ви давам една примерна тема с картинки да си четете

                  http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=37964

                  Друго, което бих поправил колегата angelovi69 е, че очаква малко повече кончета след чип-а Реалистичните конье след такъв вид тунинг на стокова атмосферка са между 7 и 10 коня С малко спомагателни модове (спортен филтър, цялостна спортна генерация от колектора до края и лек порт и полиш на главата), конете след чип тунинг могат да скокнат до 15-20 (ако си късметлия и всичко е направено кадърно) Тоест един 2.0 твин спарк би стигнал заветните 150 коня

                  Тези неща ги пиша на базата на личен опит и хвърлени хххх лв в модове по атмосферка
                  Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 20:17.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Проблема не е в това, че валовете са нещо изядени или визуално им има нещо, което може да се види като отвориш капака на клапаните В много чужди форуми, отдавна се е разбрало след консултации с Алфа Ромео, че има проблем в смукателния вал (нещо не е сметнат както трябва, ако не се лъжа). При което след нов "преразгледан" от алфа ромео смукателен вал и преправено ЕКУ (за да работи добре колата с новия вал), нещата си идват на място

                    Друг описан проблем е натрупване на маслени отлагания по смукателните портове, което води до тяхното стеснение и от там по-малко въздух в цилиндрите...

                    Направо ви давам една примерна тема с картинки да си четете

                    http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=37964

                    Друго, което бих поправил колегата angelovi69 е, че очаква малко повече кончета след чип-а Реалистичните конье след такъв вид тунинг на стокова атмосферка са между 7 и 10 коня С малко спомагателни модове (спортен филтър, цялостна спортна генерация от колектора до края и лек порт и полиш на главата), конете след чип тунинг могат да скокнат до 15-20 (ако си късметлия и всичко е направено кадърно) Тоест един 2.0 твин спарк би стигнал заветните 150 коня

                    Тези неща ги пиша на базата на личен опит и хвърлени хххх лв в модове по атмосферка
                    Извинявай,
                    Карал ли си някога ЖТС?
                    Не го приемай с раздразнение - уважавам избора ти за може би най-якия италянски двигател (16ВТ), но Малко хора могат да изброят разликите между ЖТС и ТС, както и малко от тях са карали и двете.
                    Та това че го пише някой някъде като проблем е толкова вярно, колкото и че някой твърди че няма такъв проблем.
                    Тоя хърватин с тая тема ми го показват 10 човека от нашите "майстори" и твърдят че е масово
                    Повярвай ми, на 140 х. няма маслени отлагания на такава 2003 година.
                    Прочети началните постове на темата (моите) да разбереш защо се получават "дефектите" при двигателя и тогава хвърляй убедително твърдения.
                    Чувал съм че си технически грамотен човек - не се подвеждай...
                    Last edited by vlalov; d.m.y г., 20:55.
                    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Относно диното и крайните резултати съм се чудил винаги дали разликата не идва от това,че производителя дава данни за мощността на мотора,а не на колелетата
                      П.С. Един познат има БМВ Е36 М- 320коня (уж) със спортни валове Шрик,ала бала и на диното изкарало от 320 по книга,само 275-6 коня на гумите и оня му прималя
                      То си пише, че е на колелата.....съвсем нормално да има разлика....
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Проблема не е в това, че валовете са нещо изядени или визуално им има нещо, което може да се види като отвориш капака на клапаните В много чужди форуми, отдавна се е разбрало след консултации с Алфа Ромео, че има проблем в смукателния вал (нещо не е сметнат както трябва, ако не се лъжа). При което след нов "преразгледан" от алфа ромео смукателен вал и преправено ЕКУ (за да работи добре колата с новия вал), нещата си идват на място

                        Затова говоря и аз- проблем в смукателния тракт породен от недосмятане- лифтове ,градуси и тн.
                        Интересно ми е да видя списъкът за който НЕО спомена със рамите на кои коли са излезли с дефект,че като се иде да се гледа дадена кола да се знае ко става... абе схващате идеята
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 00:02.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Затова говоря и аз- проблем в смукателния тракт породен от недосмятане- лифтове ,градуси и тн.
                          Интересно ми е да видя списъкът за който НЕО спомена със рамите на кои коли са излезли с дефект,че като се иде да се гледа дадена кола да се знае ко става... абе схващате идеята
                          И списък съм искал и кореспонденцията с Алфа - не ми е показвана
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 00:03.
                          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                          Comment


                          • #43
                            Ам те от Алфа са се осрали то ясно,ама закво се ебават така (ако съм разбрал правилно де). Иначе ОК разбрах че до 11 месец 2004 са проблемни моторите,а после кое им е оправено от всичко изброено като дефект,дали всичко или просто не "раждат"
                            Щото ако кола 165 коня и с 20 години по-нова технология върви колкото моята бабичка... ммм... баси и новата кола
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #44
                              Дигитален, с тоя пост № 38 ме срази и поля с ледена вода, Аз се надявах като сбера някоя стотинка, да кача колата на дино, после да се чипоса мотора и пак на дино, че да се види разликата... Аз че съм лаик относно чиповете, ясно. Ама повечето фирми за чип-тунинг казват , че дизела се чипва по-добре от бензина и мощност и върт. момент се вдигат до 30 %, а за бензиновите коли - до 12 - 15%. Та затова кроях такива планове. Сега съм мушнал една разпънка под предния капак... червена кат на ферариста и ... сега плановете ми отиват по дяволите. За 7 коня не ще троша пари.
                              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                                Тая , т.е. миналата 2012 г. на Италфеста, преди да затворят пистата, се пусках с колата. Черна 156-ца ТС я надбягах 2 пъти, също и вишнева 146, сигурно е била ТИ АЙ-ка. Факт е, че Вальо от Пловдив с 1,9 ЖТД ми изкриви представите за "115" - коньовата му кола, а с Румен от В.Т-во се движихме успоредно, ама на старта той дръпна, пък аз въртях гуми. Чистача ме скъса с Пунтото много дължини. Затова си мисля, че моята е малко повече коне от 155ТС и се държи като такава.
                                Моята и на чистача Пунтото не ги гледай!
                                А за черния пловдивски 1.8ТС щом си го бил значи си добре, на нея всичко и е сменяно с ново и кат е гледах добре се режеше и май бая други коли отупа......

                                Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение

                                Една Вектра 2.0 бенз. 2001/02, съм си правил гаргара от Луковит до Плевен - от 140 до 210 на ластици и на нерви. По Хемус с лекота съм и правил 215 скорост.
                                Ми колега то не е важно колко вдигаш!
                                Важно е за колко ги вдигаш!

                                Вектрата е 136к.с твойта е с 30к.с. повече.....
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X